Інформація

Полікарбонат – це листи прозорого та кольорового надміцного пластику, який має надзвичайно широке застосування. Його активно використовують майже у всіх видах промисловості, в тому числі будівництві, дизайні і, що найцікавіше, для створення зовнішньої реклами.

Реклама – це дуже важливий інструмент розвитку бізнесу, тому їй приділяється чимало уваги. Найпопулярніший вид реклами – це різноманітні вивіски, білборди, таблички, рельєфні букви та світлові панелі. Оскільки дані конструкції зазвичай розміщують на вулиці, то потрібно зробити їх максимально міцними та стійкими до впливу зовнішніх факторів. Тому, щоб отримати вироби з такими характеристиками використовують стільниковий та монолітний полікарбонат.

Чому саме полікарбонат?

Відповідь на це питання дуже проста. Для того, щоб створити рекламні щити можна використовувати ПВХ або акрил, проте ці матеріали значною мірою уступають прозорому пластику. ПВХ легко гнеться і абсолютно не стійкий до ультрафіолету та інших природніх чинників, в той час як акрил витримує такі впливи, але його вагомий недолік – висока ціна. Тож, виходить, що обрати полікарбонат це розумне рішення, яке забезпечить позитивний результат, а саме легкість, міцність, довговічність та естетичність будь-якої рекламної конструкції.

Як правило, для створення реклами використовують полікарбонат товщиною від 4мм. Якщо вивіска не велика і не буде піддаватися високим навантаження, може бути використаний моноліт товщиною 2мм. Але, як би там не було, найчастіше виготовляють великі рекламні конструкції, які значно ефективніше привертатимуть увагу людей, тому для них обирають товстіший полікарбонат із порожнинами (сотами) або суцільний.

Коли встановлюють світлові панелі, то перше, що хвилює рекламодавців – це міцність виробу та антивандальні властивості, адже часто рекламні вивіски пошкоджуються не тільки через зовнішні фактори, але й від рук хуліганів. В зв’язку з такими діями для захисту світлових екранів почали встановлювати дані полімерні плити, які відповідають всім вимогам користувачів: висока світлопроникність, міцніть, стійкість до впливу жари (вогнестійкість), дощу, морозу, вологи, тощо.

Враховуючи вище сказане, можна дійти висновку, що полікарбонат ідеально підходить для створення будь-яких виробів для зовнішньої реклами та різних вивісок. Та перш за все, потрібно розуміти, що для такого використання потрібно обирати якісний полікарбонат світових брендів, китайський полікарбонат в даній сфері немає ніякої цінності, адже не відповідає жодній із вимог щодо створення рекламних конструкцій.

Також корисно знати, що для довготривалого терміну експлуатації «соти» стільникового полікарбонату потрібно закривати суцільною та перфорованою стрічкою, а також п-подібним профілем. Тоді в середину листа не потраплятиме бруд та волога, які можуть негативно впливати на естетичні якості рекламної конструкції.

Сьогодні для створення рекламних щитів та інших виробів використовують багато різних матеріалів, проте полікарбонат теж зайняв своє місце в цій сфері і почав активно набувати популярності.

              

Зовнішня реклама завжди була і буде затребувана та ефективна. З кожним роком з’являються нові різновиди рекламних конструкцій і хоч на вигляд вони різні, проте вимоги до них однакові. Тому рекламодавці завжди матимуть потребу в міцному прозорому матеріалі, яким на сьогодні являється полікарбонат. Нехай поки-що даний матеріал тільки став популярний в рекламній сфері, та зовсім скоро він буде займати лідерську позицію. Саме за цим матеріалом стоїть майбутнє якісних рекламних конструкцій.